Pearson MyLab & Mastering hesabınız üzerinden aynı dersi ikinci kez almak istediğinizde Access Code ekranı ile karşılaşmanız durumunda aşağıdaki adımları takip ediniz.


Hesap Uzatma İşlemleri

  1. https://forms.gle/HCN5MbdLKdB6xuQN7 formuna erişim sağlayınız.
  2. ‘MyLab Subscription Extending’  başlıklı formunda sizden istenen bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurunuz.
  3. Bilgilerinizi doldurduktan sonra Gönder(Submit) butonuna tıklayınız.
  4. Bilgileriniz Pearson Dijital Destek ekibine iletilecektir.


Formu doldurduğunuzdan itibaren 3 iş günü içerisinde tarafınıza dönüş yapılacaktır.

  • Bilgilerinizin eksiksiz olması dahilinde hesap uzatma işleminiz yapılacak ve tarafınıza bu yönde dönüş sağlanacaktır.
  • Eksik bilgi var ise hesap uzatma işleminizi tamamlayamadığımıza dair dönüş yapılacak ve sizden yardim.pearson.com.tr adresi üzerinden talep oluşturmanız istenecektir.

Pearson Destek ekibi ile iletişime geçmek için yardim.pearson.com.tr adresinize gidiniz.


Pearson Yardım sayfasına ilk kez giriş yaptığınızda yeni bir kullanıcı hesabı oluşturmanız  gerekmektedir. Hesap ve talep oluşturma adımlarını aşağıda bağlantısı bulunan video üzerinden öğrenebilirsiniz.


Yardım Portalı İletişim  : https://bit.ly/2kqvvYk


Hesap uzatma işleminizi eksik bilgi nedeniyle tamamlayamadık şeklinde dönüş aldığınızda yardim.pearson.com.tr adresi üzerinden talep oluşturmanız gerekmektedir.

  1. Bildirim gönder bağlantısına tıklayınız.
  2. Açılan ekranda ilgili alanları doldurunuz.
  3. Platform alanında MyLab seçeneğini seçiniz.
  4. Problem alanında Bilgilerimi Hatırlamıyorum seçeneğiniz seçiniz.
  5. Açıklama alanına formu daha önce doldurduğunuzu fakat işleminizin tamamlanamadığını bildiriniz ve formda doldurduğunuz bilgilerinizi yazınız.
  6. Gönder butonuna basınız.


Dijital Destek Ekibimiz talebinize eksik bilgilerinizi ileterek dönüş yapacaktır.

  • Edindiğiniz bilgileriniz ile yeniden formu doldurmanız gerekmektedir.
  • Formu eksiksiz doldurduğunuzda hesap uzatma işleminiz gerçekleşecektir.